SKS
imkanlar

Haberler / Duyurular

13
May 2025
İTÜ Ayazağa Kampüsü Hayvan Besleme Noktaları

Değerli İTÜ’ lüler,

İTÜ Kampüs Hayvanları Yönergesi'nin ilgili maddeleri doğrultusunda Ayazağa Yerleşkesi için hayvan besleme noktaları belirlenmiş ve “besleme üniteleri” yerleştirilmiştir. Besleme noktalarına ilişkin harita görseli aşağıda verilmiştir.

İTÜ Ayazağa Kampüsü Hayvan Besleme Noktaları

  • Haritaya Google haritalar üzerinden de erişilebilmektedir:Ayazağa Yerleşkesi Besleme Noktaları
  • Haritaya İTÜ Mobil üzerinden erişim için çalışmalar sürdürülmektedir.
  • Besleme üniteleri görselde verildiği şekilde yerleştirilmiştir.

besleme üniteleri
​​









  • İlan olunan besleme noktaları haricinde besleme yapılması yasak olup, aksi durumda yönergenin “Yaptırım” başlıklı ilgili maddesi uygulanacaktır.
  • Haritada kırmızı renkle işaretlenmiş noktalar Veteriner Birimi takibinde olan yaşı ilerlemiş ve bulunduğu lokasyonu terk etmekte zorlanan belli sayıdaki köpek için özel olarak belirlenmiştir.
  • Şehir yerleşkeleri için benzer çalışma yürütülmekte olup, neticelendiğinde ayrıca duyuru yapılacaktır.



25
Nis 2025
İŞKUR Gençlik Programı Eğitim Takvimi

İŞKUR Gençlik Programı kapsamında Üniversitemiz birimlerinde görev yapmakta olan öğrencilerimize İŞKUR Gençlik Programının Yürütülmesine İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Genelgenin 12. Maddesi gereğince aşağıdaki takvimde belirtilen eğitimlerin verilmesi gerekmektedir. Eğitimler haftada 2 gün olarak planlanmış olup, belirlenen süre boyunca haftada yalnızca 1 gün biriminizde çalışabilirsiniz. Eğitime katılacağınız günler için İŞKUR tarafından ödeme yapılacak olup, eğitime katılmayanlar için ise yalnızca biriminde çalıştıysa 1 günlük ödeme yapılacaktır. Eğitim günlerinde (çalışma yerlerinizde olduğu gibi) öğleden önce ve öğleden sonra olmak üzere 2 kez imza alınacaktır. Eğitime katılım zorunlu olup, katılmayanlardan mazeretli izin dilekçesi alınacaktır.

NOT: Zorunlu sebeplerle eğitimin takviminde veya salonda değişiklik olması ve benzer durumlarda hızlıca iletişim sağlamak adına aşağıda Whatsapp gruplarından kendi kampüsünüze ait olana üye olmanızı öneririz.

İŞKUR Gençlik Programı Ayazağa Eğitim Grubu
https://chat.whatsapp.com/F1WeUnFXa7Z0bBOTy3R7sJ

İŞKUR Gençlik Programı Taşkışla, Gümüşsuyu ve Maçka Eğitim Grubu
https://chat.whatsapp.com/Cg73DwB3zuA8gKN36u8PjZ

İŞKUR Gençlik Programı Tuzla Eğitim Grubu
https://chat.whatsapp.com/EPHYWBfOfpNJz8FAN5oUHp

AYAZAĞA YERLEŞKESİ
SIRA EĞİTİM ADI TARİH SAAT ARALIĞI SALON
1 İş Ahlakı, Motivasyon ve Stres Yönetimi Eğitimi 1. Gün 29.4.2025 Salı 08:00 - 16:30 Merkez Spor Salonu
2 İş Ahlakı, Motivasyon ve Stres Yönetimi Eğitimi 2. Gün 30.4.2025 Çarşamba 08:00 - 16:30 Merkez Spor Salonu
3 Kişiler Arası İlişkiler ve Etkili İletişim Eğitimi 1. Gün
8.5.2025 Perşembe
08:00 - 16:30 Merkez Spor Salonu
4 Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi 1. Gün
9.5.2025 Cuma 08:00 - 16:30
Merkez Spor Salonu
5 Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi 2. Gün
13.5.2025 Salı
08:00 - 16:30
Merkez Spor Salonu
6 Kişiler Arası İlişkiler ve Etkili İletişim Eğitimi 2. Gün
15.5.2025 Perşembe
08:00 - 16:30
Merkez Spor Salonu
7 Temel İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi
22.5.2025 Perşembe
08:00 - 16:30
Merkez Spor Salonu
8 Finansal Okuryazarlık Eğitimi
23.5.2025 Cuma
08:00 - 16:30
Merkez Spor Salonu

GÜMÜŞSUYU, MAÇKA VE TAŞKIŞLA YERLEŞKESİ
SIRA EĞİTİM ADI TARİH SAAT ARALIĞI SALON
1 İş Ahlakı, Motivasyon ve Stres Yönetimi Eğitimi 1. Gün 5.5.2025 Pazartesi 08:00 - 16:30 Mimarlık Fakültesi 127 Nolu Konferans Salonu
2 Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi 1. Gün 7.5.2025 Çarşamba 08:00 - 16:30 Mimarlık Fakültesi 127 Nolu Konferans Salonu
3 Temel İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi 15.5.2025 Perşembe
08:00 - 16:30 Mimarlık Fakültesi 127 Nolu Konferans Salonu
4 İş Ahlakı, Motivasyon ve Stres Yönetimi Eğitimi 2. Gün 16.5.2025 Cuma 08:00 - 16:30
Mimarlık Fakültesi 127 Nolu Konferans Salonu
5 Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi 2. Gün
21.5.2025 Çarşamba
08:00 - 16:30
Mimarlık Fakültesi 127 Nolu Konferans Salonu
6 Finansal Okuryazarlık Eğitimi  22.5.2025 Perşembe
08:00 - 16:30
Mimarlık Fakültesi 127 Nolu Konferans Salonu
7 Kişiler Arası İlişkiler ve Etkili İletişim Eğitimi 1. Gün 26.5.2025 Pazartesi
08:00 - 16:30
Mimarlık Fakültesi 127 Nolu Konferans Salonu
8 Kişiler Arası İlişkiler ve Etkili İletişim Eğitimi 2. Gün 28.5.2025 Çarşamba
08:00 - 16:30
Mimarlık Fakültesi 127 Nolu Konferans Salonu


TUZLA YERLEŞKESİ
SIRA EĞİTİM ADI TARİH SAAT ARALIĞI SALON
1 Kişiler Arası İlişkiler ve Etkili İletişim Eğitimi 1. Gün 5.5.2025 Pazartesi 08:00 - 16:30 Suay Umut Konferans Salonu
2 Kişiler Arası İlişkiler ve Etkili İletişim Eğitimi 2. Gün 6.5.2025 Salı 08:00 - 16:30 Suay Umut Konferans Salonu
3 Finansal Okuryazarlık Eğitimi 15.5.2025 Perşembe
08:00 - 16:30 Suay Umut Konferans Salonu
4 Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi 1. Gün
16.5.2025 Cuma 08:00 - 16:30
Suay Umut Konferans Salonu
5 Temel İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi 20.5.2025 Salı
08:00 - 16:30
Suay Umut Konferans Salonu
6 İş Ahlakı, Motivasyon ve Stres Yönetimi Eğitimi 1. Gün 21.5.2025 Çarşamba
08:00 - 16:30
Suay Umut Konferans Salonu
7 İş Ahlakı, Motivasyon ve Stres Yönetimi Eğitimi 2. Gün 26.5.2025 Pazartesi
08:00 - 16:30
Suay Umut Konferans Salonu
8 Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi 2. Gün 27.5.2025 Salı
08:00 - 16:30
Suay Umut Konferans Salonu


26
Mar 2025
İŞKUR Gençlik Programı Yedek Listelerdeki Öğrenciler İçin Ek Süre

İŞKUR Gençlik Programı kapsamında yedek olarak hak kazanan ve yerleştirilen öğrencilerimiz web sitemizde yayınlanmış olup yedek listede yer alan ve çeşitli nedenlerle evrak getiremeyen öğrencilerimiz İŞKUR Şişli Müdürlüğüne gidip imza attıktan sonra en geç 28 Mart 2025 Cuma günü mesai bitimine kadar Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığımıza (Rektörlük Binası 2. Kat) evrak teslimini gerçekleştirebilir. Bu tarihten sonraki yedek başvurular kabul edilmeyecektir.

Yedek listeler https://sks.itu.edu.tr/haberler/2025/03/07/iskur-genclik-programi-asil-adaylarin-gorev-yerleri-ve-yedek-aday-siralamasi sayfasında mevcuttur.

Talep edilen evraklar :

  1. Kimlik Fotokopisi
  2. Öğrenci Belgesi (E-Devletten)
  3. Adli Sicil Belgesi (E-Devletten)
  4. İkametgâh Belgesi Diğer Adres Belgesi (E-Devletten)
  5. Aynı Hanede İkamet Eden Kişi Belgesi (E-Devletten) - ( E devlet kayıtlarında birincil veya ikincil ikametgâh adresleri öğrenci yurdu olmayanlar için) 
  6. Aynı Hanede İkamet Eden Kişilerin SGK Hizmet Dökümleri (E- Devletten) - (E- Devletten alınan-kayıtlı adresi öğrenci yurdu olanlar bu belgeyi sunmayacaktır)
  7. Aynı Hanedeki Çalışanların Maaş Bordrosu (E-Devletten) - (Birincil veya İkincil İkametgâh Adresleri  E devlette Öğrenci Yurdu Olmayanlar İçin)
  8. Öğrencinin SGK Hizmet Dökümü (E-Devletten)
  9. İTÜ Vakıfbank Bağlı Şubeden Maaş hesabı açılarak ıban ve hesap numarası bilgisi

NOTLAR​

  • İkamet adresi e devlette 1. veya 2. adres olarak yurt görünen öğrencilerin Hane Gelir Beyanı ve aile için SGK Hizmet dökümü sunmalarına gerek bulunmamaktadır.
  • İkametgâh adresleri yurtlar ve sığınma evleri ve benzeri toplu yaşam alanları olanlar ile 8/03/2012 tarihli ve 6284 sayılı Ailenin Korunması ve Kadına Karşı Şiddetin Önlenmesine Dair Kanun kapsamında kimlik bilgileri gizlenenler gelir tespitinden muaftır. (İŞKUR Gençlik Programının Yürütülmesine İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Genelge - Madde 11-(2))
  • E-Devletten alınacak belgeler barkodlu belge oluştur seçeneği ile alınacaktır.


21
Mar 2025
İŞKUR Gençlik Programı Asil ve Yedek Listelerdeki Öğrencilerin Görev Yerleri

İŞKUR Gençlik Programı kapsamında asil olarak hak kazanan öğrencilerimizin görev yerleri listesinin güncel hali ile yedek listelerdeki öğrencilerin görev yerleri aşağıda paylaşılmıştır.

ASİL LİSTELERDE YER ALAN ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE

Daha önce yayınlanan görev yeri listelerinde, öğrencilerimizin talepleri doğrultusunda yapılan görev yeri değişiklikleri sebebiyle güncelleme ihtiyacı doğmuştur. Güncel listeler kampüslere göre aşağıda paylaşılmış olup, öğrencilerimizin adı-soyadına göre alfabetik olarak sıralanmıştır. Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında T.C. kimlik numarası ve adı-soyadı bilgileri açık şekilde paylaşılmamıştır. Öğrencilerimiz alfabetik sıradan görev yaptığı birim bilgisini kontrol edebilirler.

Ayazağa Kampüsü Çalışma Yerleri
Taşkışla Kampüsü Çalışma Yerleri
Gümüşsuyu Kampüsü Çalışma Yerleri
Maçka Kampüsü Çalışma Yerleri
Tuzla Kampüsü Çalışma Yerleri

YEDEK LİSTELERDE YER ALAN ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE

Yedek listelerde adı bulunan öğrencilerin tamamının sigorta girişleri yapılmış olup, öğrencilerimizin 24.03.2025 Pazartesi günü isimlerinin karşısında belirtilen birimin yönetimine (Fakülte Sekreterliği, Enstitü Sekreterliği, Daire Başkanlığı, Koordinatörlük veya Müdürlük) başvurması gerekmektedir. Listeler öğrencilerimizin adı-soyadına göre alfabetik olarak sıralanmıştır. Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında T.C. kimlik numarası ve adı-soyadı bilgileri açık şekilde paylaşılmamıştır. Öğrencilerimiz alfabetik sıradan görev yapacağı birim bilgisini öğrenebilirler.

Ayazağa Kampüsü Yedek Liste Görev Yerleri
Taşkışla Kampüsü Yedek Liste Görev Yerleri


13
Mar 2025
İŞKUR Gençlik Programında Yedek Listede Bekleyen Tüm Öğrenciler İçin Evrak Teslim Süreci Başladı

İŞKUR Gençlik Programı kapsamında 07.03.2025 tarihinde yayınlanan Ayazağa Yerleşkesinde 180, Taşkışla Yerleşkesinde 25 kişi olan yedek listedeki öğrencilerin evrak teslim süreci tamamlanmıştır. Başvurular sonucunda yeterli miktarda kontenjan bulunduğu için aşağıda paylaşılan 2. yedek listelerdeki tüm öğrencilerimiz İŞKUR Şişli Müdürlüğüne gidip imza attıktan sonra en geç 17.03.2025 Pazartesi günü mesai bitimine kadar Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı (Rektörlük Binası 2. Kat) evrak teslimini gerçekleştirmeleri gerekmektedir. NOT: Bu listelerle birlikte tüm yedekler sona ermiştir.

Ayazağa Kampüsü 2. Yedek Liste
Taşkışla Kampüsü 2. Yedek Liste

Talep edilen evraklar :

  1. Kimlik Fotokopisi
  2. Güncel Öğrenci Belgesi (E-devletten)
  3. Adli Sicil Kaydı Belgesi (Son 6 ay içerisinde alınmış e-devlet)
  4. İkametgâh Belgesi ve Tarihçeli Yerleşim Yeri ve Diğer Adres Belgesi (E-Devletten)
  5. Aynı Hanede İkamet Eden Kişi Belgesi (E-Devletten) - (Birincil veya İkincil İkametgâh Adresleri Öğrenci Yurdu Olmayanlar İçin) 
  6. Aynı Hanede İkamet Eden Kişilerin SGK Hizmet Dökümleri (E- Devletten) - (E- Devletten alınan-Kayıtlı adresi Öğrenci yurdu olanlar bu belgeyi sunmayacaktır)
  7. İkametinin bulunduğu hane halkına ait (Aynı adreste ikamet edenlerin) maaş bordroları. Yurt ve benzeri toplu yaşam alanlarında olanlar için hane gelir şartı aranmaz. Yurtta kaldığına dair belge getirmesi gerekir.
  8. Öğrencinin SGK Hizmet Dökümü (E-Devletten)
  9. İTÜ Vakıfbank Bağlı Şubeden Maaş hesabı açılarak IBAN ve hesap numarası bilgisi

NOT 1: İkamet adresi 1. veya 2. adres olarak yurt görünen öğrencilerin Hane Gelir Beyanı sunmalarına gerek bulunmamaktadır.

NOT 2: E-Devletten alınacak belgeler barkodlu belge oluştur seçeneği ile alınmalıdır.



07
Mar 2025
İŞKUR Gençlik Programı Asil Adayların Görev Yerleri ve Yedek Aday Sıralaması

İŞKUR Gençlik Programı kapsamında asil olarak hak kazanan öğrencilerimizin görev yerleri listesinin güncel hali ile yedek sıralama listeleri aşağıda paylaşılmıştır.

ASİL LİSTELERDE YER ALAN ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE

Asil listelerde adı bulunan öğrencilerin tamamının sigorta girişleri yapılmış olup, henüz göreve başlamamış olan öğrencilerin isimlerinin karşısında belirtilen birimin yönetimine (Fakülte Sekreterliği, Enstitü Sekreterliği, Daire Başkanlığı, Koordinatörlük veya Müdürlük) başvurması gerekmektedir. Listelerimiz görev yapılacak kampüslere göre ayrı paylaşılmış olup, öğrencilerimizin adı-soyadına göre alfabetik olarak sıralanmıştır. Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında T.C. kimlik numarası ve adı-soyadı bilgileri açık şekilde paylaşılmamıştır. Öğrencilerimiz alfabetik sıradan hangi birimde görev yapacağını öğrenebilirler.

Ayazağa Kampüsü Görev Yerleri
Taşkışla Kampüsü Görev Yerleri
Gümüşsuyu Kampüsü Görev Yerleri
Maçka Kampüsü Görev Yerleri
Tuzla Kampüsü Görev Yerleri

YEDEK LİSTELERDE YER ALAN ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE

Yedek liste sıralamaları başvuru tarihi ve saatine göre yapılmış olup, Ayazağa Kampüsü için mavi renkle işaretlenmiş olan ilk 180 kişi ile Taşkışla Kampüsü için mavi renkle işaretlenmiş olan ilk 25 kişinin 07.03.2025-12.03.2025 tarihleri arasında İŞKUR Şişli Müdürlüğüne gidip imza attıktan sonra en geç 12 Mart 2025 Çarşamba günü mesai bitimine kadar Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı (Rektörlük Binası 2. Kat) evrak teslimini gerçekleştirmeleri gerekmektedir.

Ayazağa Kampüsü Yedek Liste
Taşkışla Kampüsü Yedek Liste

Talep edilen evraklar :

  1. Kimlik Fotokopisi
  2. Güncel Öğrenci Belgesi (E-devletten)
  3. Adli Sicil Kaydı Belgesi (Son 6 ay içerisinde alınmış e-devlet)
  4. İkametgâh Belgesi ve Tarihçeli Yerleşim Yeri ve Diğer Adres Belgesi (E-Devletten)
  5. Aynı Hanede İkamet Eden Kişi Belgesi (E-Devletten) - (Birincil veya İkincil İkametgâh Adresleri Öğrenci Yurdu Olmayanlar İçin) 
  6. Aynı Hanede İkamet Eden Kişilerin SGK Hizmet Dökümleri (E- Devletten) - (E- Devletten alınan-Kayıtlı adresi Öğrenci yurdu olanlar bu belgeyi sunmayacaktır)
  7. İkametinin bulunduğu hane halkına ait (Aynı adreste ikamet edenlerin) maaş bordroları. Yurt ve benzeri toplu yaşam alanlarında olanlar için hane gelir şartı aranmaz. Yurtta kaldığına dair belge getirmesi gerekir.
  8. Öğrencinin SGK Hizmet Dökümü (E-Devletten)
  9. İTÜ Vakıfbank Bağlı Şubeden Maaş hesabı açılarak IBAN ve hesap numarası bilgisi

NOT 1: İkamet adresi 1. veya 2. adres olarak yurt görünen öğrencilerin Hane Gelir Beyanı sunmalarına gerek bulunmamaktadır.

NOT 2: E-Devletten alınacak belgeler barkodlu belge oluştur seçeneği ile alınmalıdır.



07
Mar 2025
İŞKUR Gençlik Programı Belge Teslimi İçin Son Tarih 06.03.2025

İŞKUR Gençlik Programı kapsamında asil olarak hak kazanan öğrencilerimizin başvuruları 28.02.2025 Cuma günü tamamlanmıştır. Ancak taahhütname imzası ve belge teslim sürecini tamamlayamayan öğrencilerimiz için İŞKUR tarafından ek süre tanınmış olup, İŞKUR Şişli Müdürlüğüne gidip imza attıktan sonra 06.03.2025 Perşembe günü mesai bitimine kadar Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığına (Rektörlük Binası 2. Kat) belge teslimini gerçekleştirebilirsiniz. 07.03.2025 Cuma günü yedek listeden alım yapılmaya başlanacağından asil başvurular kabul edilmeyecektir.

07.03.2025 Cuma günü yayınlanacak olan yedek listede yer alan öğrencilerimiz ise 07.03.2025-12.03.2025 tarihleri arasında İŞKUR Şişli Müdürlüğüne gidip imza attıktan sonra en geç 12 Mart 2025 Çarşamba günü mesai bitimine kadar Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı (Rektörlük Binası 2. Kat) evrak teslimini gerçekleştirmeleri gerekmektedir. Bu tarihten sonraki yedek başvurular da kabul edilmeyecektir.

İŞKUR Gençlik Programının Yürütülmesine İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Genelgesini Görmek İçin Tıklayınız
İŞKUR Genlik Programı Katılımcı Taahhütnamesini Görmek İçin Tıklayınız

Talep edilen evraklar :

  1. Kimlik Fotokopisi
  2. Öğrenci Belgesi (E-Devletten)
  3. Adli Sicil Belgesi (E-Devletten)
  4. İkametgâh Belgesi ve Tarihçeli Yerleşim Yeri ve Diğer Adres Belgesi (E-Devletten)
  5. Aynı Hanede İkamet Eden Kişi Belgesi (E-Devletten) - (Birincil veya İkincil İkametgâh Adresleri Öğrenci Yurdu Olmayanlar İçin) 
  6. Aynı Hanede İkamet Eden Kişilerin SGK Hizmet Dökümleri (E- Devletten) - (E- Devletten alınan-Kayıtlı adresi Öğrenci yurdu olanlar bu belgeyi sunmayacaktır)
  7. Aynı Hanedeki Çalışanların Maaş Bordrosu (E-Devletten) - (Birincil veya İkincil İkametgâh Adresleri Öğrenci Yurdu Olmayanlar İçin)
  8. Öğrencinin SGK Hizmet Dökümü (E-Devletten)
  9. İTÜ Vakıfbank Bağlı Şubeden Maaş hesabı açılarak IBAN ve hesap numarası bilgisi

NOT 1: İkamet adresi 1. veya 2. adres olarak yurt görünen öğrencilerin Hane Gelir Beyanı sunmalarına gerek bulunmamaktadır.

NOT 2: E-Devletten alınacak belgeler barkodlu belge oluştur seçeneği ile alınmalıdır.



28
Şub 2025
İŞKUR Gençlik Programı Kapsamında İşe Başlama

İŞKUR Gençlik Programı kapsamında evrak teslimi ve sözleşme imzalama süreçlerini tamamlayan öğrencilerimizin sigorta girişleri yapılmıştır. Aşağıdaki listelerde adı bulunan öğrenciler, isimlerinin karşısında belirtilen birimin yönetimine (Fakülte Sekreterliği, Enstitü Sekreterliği, Daire Başkanlığı, Koordinatörlük veya Müdürlük) 03.03.2025 Pazartesi günü başvurarak çalışmaya başlayabilir.

Listelerimiz görev yapılacak kampüslere göre ayrı paylaşılmış olup, öğrencilerimizin adı-soyadına göre alfabetik olarak sıralanmıştır. Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında T.C. kimlik numarası ve adı-soyadı bilgileri açık şekilde paylaşılmamıştır. Öğrencilerimiz alfabetik sıradan hangi birimde görev yapacağını öğrenebilirler.

NOT: Belge teslim sürecini 28.02.2025 Cuma günü tamamlayan öğrencilerimizin işe giriş işlemleri 03.03.2025 Pazartesi günü yapılacağından ayrıca bilgilendirme yapılacaktır.

Ayazağa Kampüsünde Görev Yapacak Öğrencilerimizin Listesi İçin Tıklayınız
Taşkışla Kampüsünde Görev Yapacak Öğrencilerimizin Listesi İçin Tıklayınız
Gümüşsuyu Kampüsünde Görev Yapacak Öğrencilerimizin Listesi İçin Tıklayınız
Maçka Kampüsünde Görev Yapacak Öğrencilerimizin Listesi İçin Tıklayınız
Tuzla Kampüsünde Görev Yapacak Öğrencilerimizin Listesi İçin Tıklayınız



21
Şub 2025
İŞKUR Gençlik Programı Kura Sonuçları

İstanbul Teknik Üniversitesi ile Çalışma ve İş Kurumu İstanbul İl Müdürlüğü arasında imzalanan protokolle hayata geçirilen İŞKUR Gençlik Programı kapsamında 18 Şubat 2025 Salı günü yapılan kura sonucunda adı çıkan öğrencilerimiz aşağıdaki tablolarda kampüslere göre listelenmiştir. Listelerimiz öğrencilerimizin adı-soyadına göre alfabetik olarak sıralanmıştır. Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında T.C. kimlik numarası ve adı-soyadı bilgileri açık şekilde paylaşılmamıştır. Öğrencilerimiz alfabetik sıradan kurada çıkıp çıkmadığını kontrol edebilirler. Kurada çıkan öğrencilere ayrıca e-posta ile de bilgilendirme yapılmıştır.

NOT 1: İŞKUR Gençlik Programına katılmaya hak kazanan öğrencilerimizden sözleşmesini imzalayıp olumsuz hava koşulları veya sağlık problemi nedeniyle evraklarını teslim edemeyen öğrencilerimizin 24 Şubat 2025 Pazartesi günü işe başlayabilmesi için belgelerini en geç 24 Şubat 2025 Pazartesi günü mesai saatleri içerisinde Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığına iletmesi gerekmektedir. Belgelerin son teslim tarihi 28 Şubat 2025 Cuma günü olup, belge tesliminin gecikmesi işe başlama tarihinin de gecikmesine neden olacaktır.

NOT 2: Sözleşmesini henüz imzalamamış olan öğrencilerimizin İŞKUR Şişli Hizmet Binasına giderek sözleşmesini imzalayabilmesi ve belgelerini teslim etmesi için de son tarih 28 Şubat 2025 Cuma günüdür. İşe giriş işlemleri sözleşmenin imzalanması ve evrak teslimin ardından yapılmaktadır. Sıralama olarak önce sözleşmenin imzalanması sonra evrak teslimi yapılması gerekmektedir.

NOT 3: Programa başvurup adı çıkmayan öğrencilerimizin hepsi yedek listede olup, programa katılmaya hak kazanan öğrencilerin işlemleri tamamlandıktan sonra oluşan kontenjan kadar yedeklerden alım yapılacaktır. Yedek alımları ile ilgili ayrıca duyuru yapılacaktır.

Ayazağa ve Taşkışla Kampüslerinde başvuru sayısı kontenjandan fazla olduğundan yapılan kurada adı çıkan öğrencilerimiz programa katılmaya hak kazanmıştır.

Ayazağa Kampüsü İçin Kurada Çıkan Öğrencilerimizin Listesi İçin Tıklayınız
Taşkışla Kampüsü İçin Kurada Çıkan Öğrencilerimizin Listesi İçin Tıklayınız

Gümüşsuyu, Maçka ve Tuzla Kampüslerinde başvuru sayısı kontenjanın altında kaldığından başvuran tüm öğrencilerimiz programa katılmaya hak kazanmıştır.

Gümüşsuyu Kampüsü İçin Başvuran Öğrencilerimizin Listesi İçin Tıklayınız
Maçka Kampüsü İçin Başvuran Öğrencilerimizin Listesi İçin Tıklayınız
Tuzla Kampüsü İçin Başvuran Öğrencilerimizin Listesi İçin Tıklayınız

İşe Giriş İçin İstenilen Belgeler:
1-Güncel Öğrenci Belgesi (e-devlet)
2-Adli Sicil Kaydı Belgesi (Son 6 ay içerisinde alınmış e-devlet)
3-İkametinin bulunduğu hane halkına ait (Aynı adreste ikamet edenlerin) maaş bordroları. Yurt ve benzeri toplu yaşam alanlarında olanlar için hane gelir şartı aranmaz. Yurtta kaldığına dair belge getirmesi gerekir. İTÜ Yurtlarında kalanların bu belgeyi getirmesine gerek yoktur.
4-Öğrenciye ait SGK Hizmet Dökümü (e-devlet)
5-Vakıfbank İTÜ Bağlı Şubesinden hesap açıldığına dair belge
6-Sağlık raporu (Not: Sağlık raporu 10 gün içerisinde getirilebilir.)



09
Oca 2025
Yemek ve Yurt Bursu / Meal and Dormitory Scholarship

Üniversitemiz öğrencilerinin beslenme ve barınma ihtiyaçları için destekte bulunmak isterseniz “Şartlı Bağış” açıklamasıyla aşağıda bilgileri bulunan banka hesabına bağış yapabilirsiniz.

Sağladığınız destek için Üniversitemiz adına çok teşekkür ederiz.

Aylık Yemek Bursu: 1.050,00-₺ / Yıllık Yemek Bursu (9 aylık): 9.450,00-₺
Aylık Yurt Bursu: 2.500,00-₺ / Yıllık Yurt Bursu (9 aylık): 22.500,00-₺

BANKA  Vakıfbank Maslak Şubesi 
 ŞUBE KODU  401
 HESAP ADI  İTÜ Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
 HESAP NO  00158007296155437
 İBAN NO  TR06 0001 5001 5800 7296 1554 37

____________________________________________________________

If you would like to support the meal and dormitory needs of our university students, you can make a donation to the bank account below with the explanation of “Şartlı Bağış”.

Thank you very much on behalf of our University for your support.

Monthly Meal Scholarship: 1.050,00-₺ / Annual Meal Scholarship (9 months): 9.450,00-₺
Monthly Dormitory Scholarship: 2.500,00-₺ / Annual Dormitory Scholarship (9 months): 22.500,00-₺

BANK   Vakıfbank Maslak Şubesi
 BRANCH CODE  401
 ACCOUNT NAME  İTÜ Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
 ACCOUNT NUMBER  00158007296155437
 IBAN NUMBER  TR06 0001 5001 5800 7296 1554 37

TR06 0001 5001 5800 7296 1554 37

TR06 0001 5001 5800 7296 1554 37


afiş


08
Eki 2024
Davranışsal Bağımlılık ve İntihar Konulu Farkındalık Seminerleri

İstanbul Teknik Üniversitesi Psikolojik Danışma ve Rehberlik (PDR) Merkezi, 2024-2025 Akademik Yılı Güz Yarıyılı boyunca öğrencilerin farkındalıklarını artırmayı ve psikolojik dayanıklılıklarını güçlendirmeyi hedefleyen önemli bir seminer serisi düzenliyor.

Toplamda 25 farklı oturumdan oluşacak bu seminerler, "Davranışsal Bağımlılık ve İntihar" başlıkları altında, üniversite gençliğinin karşılaşabileceği riskli durumlar ve çözüm yolları üzerine yoğunlaşıyor. Seminerlerde, bağımlılıkların dijital oyun, sosyal medya ve alışveriş gibi modern davranışsal boyutları ele alınırken, intiharın psikolojik, sosyal ve kültürel dinamikleri de kapsamlı bir şekilde tartışılacak.

İTÜ PDR Merkezi Koordinatörü Dr. Engin BÜYÜKÖKSÜZ, bu seminerlerin önemine dikkat çekerek şunları söyledi:
"Davranışsal bağımlılıklar ve intihar, günümüz gençliğinin karşı karşıya kaldığı en ciddi sorunlardan bazılarıdır. Bu seminer serisi, öğrencilerimizin bu konularda farkındalık kazanmalarını, riskleri tanımalarını ve ihtiyaç duyduklarında profesyonel destek alabilecekleri kaynaklara yönelmelerini sağlamak için planlandı."

Seminerlerde, öğrencilerin kendilerini ifade etmelerine olanak tanıyacak interaktif oturumlar, vaka analizleri ve çözüm odaklı öneriler sunulacak. Ayrıca, katılımcılara ruh sağlığı hizmetleri hakkında bilgilendirici materyaller de dağıtılacak.

İTÜ öğrencilerinin yoğun ilgisinin beklendiği bu seminerler, Güz Yarıyılı boyunca farklı fakültelerde gerçekleştirilecek ve tüm öğrencilere ücretsiz olarak açık olacak.

Daha fazla bilgi ve kayıt için İTÜ PDR Merkezi’nin web sitesini ziyaret edebilir veya danışma birimiyle iletişime geçebilirsiniz.

bağımlılık 1
bağımlılık 2



11
Tem 2024
2024-2025 Eğitim Yılı İTÜ Anaokulu Başvuru Puanlama Listesi

Üniversitemiz Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığına bağlı olarak hizmet veren Ayazağa Anaokuluna 2024 - 2025 Eğitim Yılında anaokulu hizmetinden faydalanmak için başvuruda bulunan Üniversitemiz akademik ve idari personeli için Anaokulu Yönergesinin 27, 28 ve 30. Maddelerine göre yapılan değerlendirme puanları ve sınıf kontenjanları aşağıda sunulmuştur.

İTÜ Anaokulunda 2022 doğumlu çocuklar için 2 sınıf açılmış olup her iki sınıfta 10'ar olmak üzere toplamda 20 kontenjan bulunmaktadır. Başvuru sahiplerine İTÜ Anaokulu tarafından ulaşılacak ve kayıt yaptırmaktan vazgeçenlerin yerine sıradan alım yapılacaktır. 2021 yılı doğumlu olup Eylül ayından sonra doğduğu için 36 ayını doldurmadığından İTÜ MEB Anaokuluna kayıt yaptıramayan çocuklarımız için ayrı sınıf açılacaktır.

İletişim Bilgileri

Ayazağa Anaokulu : 0 212 285 38 99 - 0 212 285 39 80

2024-2025 başvuru ve puanlama listeleri



24
Mar 2024
Zaman Yönetimi, Dikkat, Kaygımla Baş Edebiliyorum, Akademik Erteleme, Zorlayıcı Duygular İçin Mindfulness ve Psikolojik Sağlamlık Atölyesi

Psikolojik Danışma ve Rehberlik Merkezi tarafından 22.03.2024 tarihinde Kimya Metalurji Fakültesi binasında öğrencilerimizin katılımıyla Zaman Yönetimi, Dikkat, Kaygımla Baş Edebiliyorum, Akademik Erteleme, Zorlayıcı Duygular İçin Mindfulness ve Psikolojik Sağlamlık başlıklarında aşağıda belirtilen tarihlerde ve Fakültelerde atölyeler düzenlenmiştir.

seminer 1
seminer 2



01
Mar 2024
Konukevi Online Rezervasyon Sistemi Kullanıma Açıldı

Üniversitemiz Yılmaz Akdoruk Öğrenci ve Konukevi rezervasyonları 01.03.2024 tarihinden itibaren online olarak yapılacaktır. Rezervasyon yapmak için https://konukevi.itu.edu.tr/ bağlantısını kullanabilirsiniz.



22
Eyl 2023
İTÜ Yemekhane Hizmetleri Hakkında

Değerli İstanbul Teknik Üniversiteliler,

İstanbul Teknik Üniversitesi, öğrencilerine ve akademisyenlerine ve idari personeline daha kaliteli yemek hizmeti verebilmek amacıyla yeni bir adım atmaktadır. Bu amaçla, üniversitemiz bünyesinde sağlanan yemek hizmetini vermek üzere hizmet alımı yönteminin uygulanmasının daha sürdürülebilir olacağına karar verilmiştir. Halihazırda İstanbul’daki tüm devlet üniversitelerinde yemekhane faaliyetleri hizmet alımı yönetimiyle sunulmaktadır.

Bu hizmet alımı yöntemiyle birlikte;

İTÜ Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığımız, mevcut durumda yemek hizmetini sunma ve denetleme görevini eşzamanlı olarak üstlenmiş durumdaydı. Hem hizmeti vermek hem de bu hizmeti denetlemek aynı birim bünyesinde yapıldığında bazı durumlarda karmaşaya neden olabilmekteydi. Bu karmaşayı azaltmak adına, denetim görevini yine Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığımızın üstleneceği ve yüklenici firmadan sigorta talebiyle hizmet niteliğinin güvence altına alınabileceği bir sistem kurgulanmıştır. Böylelikle, hizmet veren firma İTÜ tarafından denetlenecek, bu sayede ürün ve hizmet kalitesinin sürekli olarak üst düzeyde olması sağlanacaktır.

Atılan bu yeni adımla birlikte, yemeğe erişim imkânları çoğalacak ve kolaylaşacaktır. Yemek hizmeti verilen konumlar artacak, içerisinde yurt bulunduran bütün yerleşkelerde (Gümüşsuyu, Tuzla ve Ayazağa) hafta sonu yemek servisi mümkün hale gelecektir. Ayrıca bütün kampüslerde, yoğunluğun gözlemlendiği durumlarda yemek dağıtım noktaları arttırılacak, yemekhanelerde kuyruk oluşmadan yemeğe erişim daha hızlı ve kolay olacaktır. Akşam yemeği saatlerinin 17.00-19.00 aralığından 17.00-19.30 saat aralığına uzatılması da aynı şekilde yemek hizmetinden tüm İTÜ’lülerin daha rahat ve verimli şekilde yararlanmasına fırsat tanıyacaktır.

Yemeğe erişimin yanında, menü çeşitliliğinin sağlanması da yemekhane hizmetlerinin gelişimine katkı sağlayacaktır. Et ve sebze yemekleri arasında dengeli bir dağılım oluşturulacak ve öğrenci menülerindeki dördüncü çeşidin (tatlı, salata, meyve) iki seçenekli hale getirilmesiyle tercih olanakları zenginleştirilecektir. Bununla birlikte, bütün yerleşkelerimizdeki yemekhanelerde öğle ve akşam yemeklerinde vegan menü hizmetlerine de yer verilecektir.

Yemekhane hizmetlerimizin işletmesinin yüklenici firmaya aktarılmasının öğrencilerimize, akademisyenlerimize ve idari personelimize ayrıca ilave bir maliyet yükü olmayacaktır. İlerleyen dönemlerde gerekli tüm denetimlerin Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığımız tarafından gerçekleştirileceği daha kaliteli yemek hizmetine tüm İTÜ’lüler aynı fiyata ulaşabilecektir.

Sonuç olarak, bu yeni hizmet alımı yöntemiyle öğrencilerimize, akademisyenlerimize ve idari personelimize daha iyi ve daha kaliteli bir yemekhane hizmetinin sunulması hedeflenmektedir.

Saygılarımızla,

İstanbul Teknik Üniversitesi

Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı

 



14
Haz 2023
2023-2024 Eğitim Yılı Anaokulu Başvuru Puanlama Sonuçları ve Kontenjanlar

Üniversitemiz Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığına bağlı olarak hizmet veren Ayazağa Anaokuluna 2023 - 2024 Eğitim Yılında anaokulu hizmetinden faydalanmak için başvuruda bulunan Üniversitemiz akademik ve idari personeli için Anaokulu Yönergesinin 27, 28 ve 30. Maddelerine göre yapılan değerlendirme puanları ve sınıf kontenjanları aşağıda sunulmuştur.

İletişim Bilgileri

Ayazağa Anaokulu : 0 212 285 38 99 - 0 212 285 39 80

2023-2024 kontenjanlar
2023-2024 başvuru ve puanlama listeleri



20
Haz 2022
2022-2023 Eğitim Yılı Anaokulu Başvuru Puanlama Sonuçları ve Kontenjanlar

Üniversitemiz Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığına bağlı olarak hizmet veren Ayazağa Anaokuluna 2022 - 2023 Eğitim Yılında anaokulu hizmetinden faydalanmak için başvuruda bulunan Üniversitemiz akademik ve idari personeli için Anaokulu Yönergesinin 27, 28 ve 30. Maddelerine göre yapılan değerlendirme puanları ve sınıf kontenjanları aşağıda sunulmuştur.

Üniversitemiz akademik ve idari personeli dışındaki başvurular (Üniversitenin diğer kuruluşları ve kamu sektörü çalışanları) kontenjanda boşluk olduğu takdirde, başvuru yaptıkları tarihler baz alınarak değerlendirmeye alınacaktır.

İletişim Bilgileri

Ayazağa Anaokulu : 0 212 285 38 99 - 0 212 285 39 80

2022-2023 kontenjanlar
2022-2023 başvuru ve puanlama listeleri



08
Nis 2022
Hafta Sonu Akşam Yemeği Rezervasyon Sistemi

Değerli İstanbul Teknik Üniversitesi Öğrencileri,

Üniversitemiz Ayazağa Yerleşkesi 75. Yıl Öğrenci Sosyal Merkezi Yemekhanesinde sunulmakta olan hafta sonu akşam yemeği hizmetinde, faydalanacak kişi sayısının önceden belirlenerek yemek israfının önüne geçilebilmesi için rezervasyon sistemine geçilecektir. Rezervasyonlu yemek hizmeti 9 Nisan 2022 Cumartesi günü başlayacak olup, ilk hafta için yemek saatine 12 saat kalana kadar rezervasyon ve rezervasyon iptali yapabilirsiniz. İlk haftadan sonra ise yemek saatine 36 saat kalana kadar rezervasyon, 17 saat kalana kadar da rezervasyon iptali yapabilirsiniz. Rezervasyonlu yemek fiyatı 10,00-₺ olup, rezervasyonsuz yemek fiyatı 20,00-₺’dir. Rezervasyon işlemleri için İTÜ Portal “Hizmetler” sekmesinin altındaki “Yemekhane Hizmetleri” sayfasını veya İTÜ Mobil uygulamasındaki “Hizmetler “ Sekmesinin altındaki “İTÜ/Yemekhane Rezervasyon” alanını kullanabilirsiniz.

Rezervasyon Bağlantısı: https://portal.itu.edu.tr/apps/yemekhane-rezervasyon/default.aspx



25
Şub 2022
Hafta Sonu Akşam Yemeği Hizmeti 26 Şubat Cumartesi Günü Başlıyor

Üniversitemiz Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Yemek İşletmeleri Şube Müdürlüğüne bağlı Ayazağa Yerleşkesi 75. Yıl Öğrenci Sosyal Merkezi Öğrenci Yemekhanesinde 26.02.2022 tarihinden itibaren Cumartesi ve Pazar günleri 17:00 - 19:00 saatleri arasında öğrencilere akşam yemeği hizmeti verilecektir.



07
Şub 2022
Yarı Yıl Tatili Nedeniyle Kahvaltı ve Çorba Hizmetine Ara Verilmesi

Üniversitemiz Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Yemek İşletmeleri Şube Müdürlüğü tarafından Üniversitemiz Ayazağa Yerleşkesi 75. Yıl Öğrenci Sosyal Merkezi Öğrenci Yemekhanesinde sunulan kahvaltı hizmeti ve yine Ayazağa Yerleşkesi Arı kapı girişinde sunulan çorba dağıtım hizmetine 2021-2022 Akademik Yılı Yarı Yıl tatili nedeniyle 08.02.2022 - 18.02.2022 tarihleri arasında ara verilmiştir. Kahvaltı ve çorba dağıtım hizmeti 21.02.2022 Pazartesi günü itibariyle yeniden devam edecektir.